16 maj 2008

Ordning och reda i köket




Häromdagen var jag lite trött på solsken och att flytta runt på växter så i stället tog jag tag i redahyllan som vi hade fått av min mamma. Från början satt hyllan i mammas hus och jag tror att det var minst 18 år sedan hon tog ner den. Under tiden har den legat på hennes vind och nu var det alltså dags för den att komma upp igen.

Jag fick trixa lite för att få den på plats eftersom den var ungefär 30 cm för lång, men sitter den i alla fall upp och jag tycker att det ser ut som om den alltid har suttit där.

3 kommentarer:

Jo sa...

Finfint! :) Precis som du skriver: Den ser ut att alltid ha suttit där!. Den lilla byttan med runda knoppen är kvar ser jag, den är lite ovanligare! :)

Anonym sa...

det ser jättejättefint ut. vilket partaj det är utanför ert hus, var nyss där och tittade. mysigt.

Vintage living sa...

Den är fin! Och hela kolonistugan är så härlig!